Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 15, 2013
Image Size
1.4 MB
Resolution
1280×1932
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
343
Favourites
33 (who?)
Comments
14
Downloads
0
×
Wanna play? by Lostdreamz82 Wanna play? by Lostdreamz82

So finally I got to style my Yogi wig! and for not having a clue of how or what to do styling wise I'm happy with it :D

I ended up sewing this cosplay from scratch the yellow is the only thing I didnt make entirely, I ended up cutting a sweatshirt and actually another one to make the frills, the striped shirt I ended up making and hand painting with mixing up paints to get the color I wanted darn lack of exact color fabric paint lol... but in the end I think it matches the manga cover very nicely and actually I couldn't find the exact yellow in fabric at Joannes so I was happy with how this matched it well color wise from the reference pic I used! :D

This by far was my fave cosplay of the weekend and was sooooo much fun, even prob more so than Fai *hides from my inner Fai* lol! But I just love all the bright colors in Karneval, and Yogi in particular is SOOOO much like me, mature and strong when he has to be, but more times than not hes scatter brained and goofy and immature, and welp that pretty much sums up me as well!!!

If you haven't seen Karneval HIGHLY suggest you watch it, its a very good anime!(manga is even better!!)

Yogi- :iconlostdreamz82:

Photographer- :iconace5262:
Add a Comment:
 
:iconmistylovesrocklee:
Cute.

I haven't seen/read Karneval, what's it about?
Reply
:iconlostdreamz82:
ohhh ummm hmm its sorta hard to explain plus I'm not the best explaining things, but it reminds me of a mix of D Gray Man, Tsubasa and lots of bright colors(thats what hooked me) this is prob a better explanation for you tho XD ...

-Plot Summary: Nai searches for someone important to him, with only an abandoned bracelet as a clue. Gareki steals and pick-pockets to get by from day to day. The two meet in a strange mansion where they are set-up, and soon become wanted criminals by military security operatives. When Nai and Gareki find themselves desperate in a hopeless predicament, they encounter none other than the country's most powerful defense organization—"Circus"!!
Reply
:iconmistylovesrocklee:
I haven't seen D Gray Man or Tsubasa either. ^^;

Seems interesting.
Reply
:iconlostdreamz82:
ohhh DGM=love! and Tsubasa is awesome as well, (more so the manga but the anime 1st season and OVA's are good)  but Karneval is very colorful thats what gets me, most animes are just blah color scheme wise but Magi and Karneval are sooooo beautiful and eye catching I adore them!
Reply
:iconchitri-sempaixd:
Chitri-sempaiXD Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
Congratulation! You look so awesome! I just love this pic xD
Reply
:iconlostdreamz82:
dawww *huggles* thank you so much and I'm honored you like it!!!!!!!!!!!!! <3<3 we grabbed this before it got dark and it was my Gareki-kun who took the pic so she knew the camera well(she does most of my pics) I was thinking of asking of this one for the commission since I keep going back to it, its def my fave I have of him so far :D what do you think?
Reply
:iconchitri-sempaixd:
Chitri-sempaiXD Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
As i said, I LOVE IT! : DDDD It's an awesome shot give my congrats to the Gareki-chan(? :'D)
And I think I have something for colourful things and small windmill stuffs (don't know the exact name :"D)
Reply
:iconlostdreamz82:
Eee yay finally makes me happy that you like it!! And ohh the um pin wheel it's called =D i saw them in the store and just had to buy one for each of us, game my friend a blue one for gareki lol!! I love the bright colors of karneval!!!! That and magi stole my heart i think from how everything is soooo bright and just pops!!!! <3
Reply
:iconchitri-sempaixd:
Chitri-sempaiXD Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
Pin wheel! : D I have a blue and a red one : D
Me too *-* If you love the bright colors you should start watching Free! I'm sure you'll love it (:
Reply
Add a Comment: